Intel - ის ტრენინგკურსი 36 საათიანია, რომელიც გადანაწილებულია 9 ტრენინგდღეზე.
მოიცავს 8 მოდულს:
მოდული 1: პროექტებით სწავლება
თემა: პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება და პროექტის მონახაზი
ძირითადი აქტივობები:
- პორტფოლიოს კომპონენტების გაცნობა
- სტატიის მომზადება პროექტებით სწავლების თემაზე და მისი გამოცემა
- თქვენი პროექტის შესაბამისი 21-ე საუკუნის უნარ_ჩვევების შერჩევა
- საპროექტო იდეების გენერირება
- რეფლექსია ბლოგზე
მოდული 2. : ჩემი პროექტის დაგეგმვა
თემა: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები და მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასება
ძირითადი აქტივობები:
- სტანდარტების შემუშავება თქვენი პროექტისთვის
- სასწავლო ამოცანების ჩამოყალიბება
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება
- სეფასების ეფექტური სტრატეგიის მოკვლევა
- დროში გაწერილი სეფასების გეგმის მონახაზის შექმნა
- შეფასების ფორმის სედგენა მოსწავლეთა საჭიროებების გამოვლენისთვის
- პროეტის პორტფოლიოს პრეზენტაციის შექმნა
- რეფლექსია ბლოგზე
მოდული 3: კავშირები
თემა: ინტერნეტის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში
ძირითადი აქტივობები:
- უკუკავშირის მიღება პროექტის პორრტფოლიოზე და მოსწავლეთა უკვე გამოვლენილი საჭიროებების შეფასება
- იდეების გაზიარება, პროექტზე დაფუძნებული სწავლებით სტანდარტის შედეგების მიღწევაზე
- საავტორო უფლებების კანონმდებლობის გაცნობა და მისი გამოყენება
- ციტირებული წყაროების შემცველი დოკუმენტის შექმნა
- ინტერნეტრესურსების გამოყენების დანერგვა კვლევის, კომუნიკაციის, თანამშრომლობის, პრობლემების გადაჭრისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარების მხარდასაჭერად.
- ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტების გამოყენება პროექტის იდეების გაზიარებისათვის
- რეფლექსია ბლოგზე
მოდული 4: სასწავლო ნიმუშების შედგენა
თემა: პროექტის შედეგები მოსწავლის თვალთახედვით
ძირითადი აქტივობები:
- სტრატეგიების შერჩევა პროექტებზე დაფუზნებულ და მოსწავლეზე ორიენტირებულ საკლასო გარემოსთან მოსწავლეების ადაპტირების ხელშესაწყობად.
- მოსწაველთა მიერ შექმ ილი გამოცემის, პრეზენტასციის, მინიენციკლოპედიის ან ბლოგის ნიმუშის სწავლის სედეგების დემონსტრირების მიზნით
- სწავლების პროცედურების მონახაზის სედგენა
- მოსწავლეთა ნამუშევრების თვითშეფასება
- რეფლექსია ბლოგზე
მოდული 5: მოსწავლეთა პროეტების შეფასება
თემა: განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
ძირითადი აქტივობები:
- უკუკავშირის მირება მ ოსწავლსი ნიმუშზე
- შეფასების პრცესსი მოსწავლეების ჩარვასთან დაკავშირებული პოტენციური სირთულეებისა და მათი დალევის გზების მოძიება
- თქვენ მიერ გამოყენებული სეფასების ფორმების ანალიზი და სეფასება / თვითშეფასება
- შემაჯამებელი შეფასების პირველადი ვარიანტის შედგენა
- თქვენი მოსწავლეებისათვის შესაბამისი შეფასების ფორმების სედგენა
- შეფასების ფორმების შედგენის შემდეგ, მოსწავლეთათვის სექმნილი პროექტის ნიმსის გადახედვა და სესაბამისი ცვლილებეის შეტანა
- პრეოქტის გეგმის განხილვა
- რეფლექსია ბლოგზე
მოდული 6: დაგეგმვა მოსწაველთა წარმატებისათვის
თემა: მოსწავლეთა ხლშეწყობა და ორიენტირება დამოუკიდებელ მუშაობაზე
ძირითადი აქტივობები:
ძირითადი აქტივობები:
- დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიების განხილვა
- მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის ხელსემწყობი სეფასების ფორმების შექმნა
- მოსწაველთათვის დამატებითი დამხმარე მასალების შემნა
- პროექტის გეგმის სევბლა სხვადასხვა სტილის/დნის მოსწავლეთა საწიროებების გათვალისწინებით
- რეფლწქსია ბლოგზე
- თვითშეფასება, თუ რამდენად წარმატებით შექმნეით მოსწაველზე ორიენტირებული საკლასო გარემო
მოდული 7: ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით
თემა: მასწავლებელი, როგორც ფასილიტატორი
ძირითადი აქტივობები:
- კითხვის დასმის სტრატეგიები მარალი დონის სააზროვნო უნარების ხელშესაწყობად
- დამხმარე მასალების შექმნა
- პროეტის გეგმისს განახლება
- განხორციელების სტრატეგიების განხილვა
- დოკუმნეტის სექმნა მენეჯმენტისთვის
- საგაკვეთილო გეგმის შეფასება და განახლება სეფასებისს სედეგების მიხედვით
- რეფლექსია ბლოგზე
მოდული 8: პროექტის პორტფოლიოს ჩვენება
თემა: შესწავლილის გაზიარება
ძირითადი აქტივობები:
- ნამუშევრის მომზადება წარსადგენად
- პროექტის პორტფოლიოზე უკუკავშირის მიღება და გაცემა
- რეფლექსია ბლოგზე
- ინტელის ძირითადი კურსის შეფასება
Комментариев нет:
Отправить комментарий